Alt for dum bruger

14. juni 2007 kl.15:22 » Sjove ting

Endnu en sjov supporter anekdote, som ville kunne få enhver supporter til at bryde grædende sammen:

Hotline>> “XX support linie, kan jeg hjælpe?”
Kunde>> “Ja, jeg har problemer med min tekstbehandling.”


Hotline>> “Hvilken slags problem?”
Kunde>> “Ja jeg var ved at skrive et brev da alle ordene pludselig forsvandt.”
Hotline>> “Forsvandt?”
Kunde>> “Ja de blev bare helt væk.”
Hotline>> “Hmm. Hvordan ser det ud på din skærm?”
Kunde>> “Ingenting.”
Hotline>> “Ingenting?”
Kunde>> “Den er helt blank og vil ikke acceptere noget af det jeg taster.”
Hotline>> “Er du stadig i Word eller gik du ud af programmet?”
Kunde>> “Hvordan kan jeg se det?”
Hotline>> “Kan du se cursoren eller kan du se skrivebordet?”
Kunde>> “Selvfølgelig kan jeg se mit skrivebord, men hvad er en kør-så?”
Hotline>> “Ligemeget, kan du flytte cursoren rundt på skærmen?”
Kunde>> “Der er ikke nogen kørs-så. Som jeg sagde før, vil den slet ikke acceptere noget af det jeg taster.”
Hotline>> “Har din monitor en lysdiode tændt?”
Kunde>> “Hvad er en monitor?”
Hotline>> “Den er den ting på dit skrivebord, der ligner et TV. Skærmen. Har den et lille lys, der viser om den er tændt?”
Kunde>> “Det ved jeg ikke.”
Hotline>> “OK, kig bag på skærmen, og se, hvor strømledningen går ind. Kan du se den?
Kunde>> “Ja, det tror jeg nok.”
Hotline>> “Fint. Følg nu ledningen, og fortæl mig så, om ledningen er sat i stikket i væggen, og om kontakten er tændt.”
Kunde>> “Yeps, ledning i og kontakten er tændt.”
Hotline>> “Da du kiggede bag skærmen, så du så, om der var to ledninger tilsluttet bagpå og ikke bare en?”
Kunde>> “Nej.”
Hotline>> “Jamen, der skal være to, så kig lige igen og find det andet kabel.”
Kunde>> “Okay, her er det.”
Hotline>> “Følg kablet, og fortæl mig, om det er sidder rigtigt ind i bagsiden af din computer.
Kunde>> “Jeg kan ikke nå derom.”
Hotline>> “Hmm, men kan du ikke SE, om det sidder ind i computeren?”
Kunde>> “Nej.”
Hotline>> “Hvad nu hvis du lægger knæet på bordet og læner dig ud over kanten?”
Kunde>> “Nåå, nej, det er fordi, jeg ikke sidder i den rigtige vinkel – og fordi det er lidt mørkt.”
Hotline>> “Mørkt?”
Kunde>> “Ja lyset er slukket på kontoret. Det eneste lys, jeg har, er fra vinduet.”
Hotline>> “Jamen, hvad så med at tænde lyset.”
Kunde>> “Nej. Det kan jeg ikke.”
Hotline>> “Nej? Hvorfor ikke?”
Kunde>> “Fordi her er et strømsvigt.”
Hotline>> “Et…et….et…. strømsvigt? AHAAAA, så tror jeg, at jeg ved, hvad vi skal gøre nu. Har du stadig papkassen som computeren blev leveret i?”
Kunde>> “Øh ja. Jeg har kassen henne i skabet.”
Hotline>> “Godt. Hent kassen, tag ledningerne ud og pak computeren ned, som den var, da du fik den leveret. Så afleverer du den tilbage til butikken du købte den fra.”
Kunde>> “Virkeligt? Er det så slemt?”
Hotline>> “Ja, det er jeg bange for, at det er.”
Kunde>> “Nå, men hvad skal jeg så sige til dem?”
Hotline>> “Fortæl dem, at du simpelthen er alt for fucking åndsvag til at eje en computer!!!”

0 Kommentarer »

Ingen kommentarer endnu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a comment

© Copyright 2007 GhostCom.dk PC Hjælp

Kim Rosgaard - Gillesager 126, 1th. - 2605 Brøndby - Tlf.: +45 29 49 44 37

For kontaktinfo klik her - se priser her



XML Sitemap / RSS 2.0 Feed RSS 2.0 Feed